Задля розвитку локального бізнесу та посилення його присутності на регіональному, національному та міжнародному рівнях, департамент соціально-економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради представив Маркетингову стратегію з просування продукції чернівецьких виробників.
Розробка маркетингової стратегії — це важливе системне рішення, яке відкриває нові можливості для наших виробників. Ми прагнемо, щоб “Зроблено в Чернівцях” стало синонімом якості та довіри. Адже ми маємо чим пишатися: продукція, яку створюють чернівецькі підприємці, – якісна, конкурентна і заслуговує на ширше визнання.
Стратегія передбачає комплекс дій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності, впізнаваності та розширення ринків збуту продукції, що виготовляється в Чернівецькій громаді.
Уже розпочата реалізація перших заходів: створено низку промоційних відео, ведеться активна співпраця з місцевим бізнесом.
Ініціатива реалізована за підтримки програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.